Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.
Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.
Якщо ви виявили пошкодження після отримання замовлення, то коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, вкажіть номер замовлення, штрихкод товару надіславши листа на електронну адресу canary.ukraine@gmail.com
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
- - товар, не був у вжитку і не має слідів використання: потертостей, бруду і т.п.;
- - збережені всі ярлики і заводське маркування.
Список товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, затверджений Постановою №172 Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів ».
Обмін або повернення в Інтернет-магазині Canary
Для обміну або повернення товарів переконайтеся, що дотримані всі умови для процедури повернення (обміну) (відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»):
- - Товар не використовувався, не прався, не пошкоджений;
- - Заводська упаковка зберегла товарний вигляд;
- - Збережені всі чеки і етикетки;
- - Доставку товару, що повертається оплачує покупець;
- - Заповнену заяву про повернення.
Ми обміняємо куплений товар або повернемо гроші в наступних випадках:
Заводський брак
Якщо ви виявили брак, повідомте нам і не користуйтеся цим виробом. При наявності ідентичного, ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів. Або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі.
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», оплатити доставку товару повинен покупець. Але в разі браку ми візьмемо на себе витрати з доставки товару в одну сторону.
Помилка з нашого боку
Якщо ви отримали товар який не відповідає замовленням, відразу ж повідомте нам. Переконливе прохання не користуватися таким виробом.
По можливості, ми обміняємо товар або повернемо гроші. Всі витрати за пересилку в цьому випадку, візьмемо на себе.
Для здійснення повернення або обміну зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину Canary. Номери телефонів Ви можете знайти в розділі «Контакти».